| Litter star world |

F Y T F
Membusykan diri~
Tuesday, December 4, 2012 • 6:05 PM • 0 comments


Tadi pegi interview keje youuuu :)takrasa takut mana pun sebab dah kenal orang orang dekat situ, tp masuk masuk je dah ada bebudak laki tengah buat kerja, tengok aku cam pelik, kang ada makan kasut saiz 5 nanti hahah~ Lepas lepas isi borang, naik office nak interview katanya, cakap je nama Puan Rafiah aku tu mesti dia terima aku keje wahahaha *k aku buat lawak ke? -.- K dah tanya tu ini, 'Esok awak dah mula kerja' Senang bukan xD

Memandangkan Spm dah lama habis *kira lama lah kan dr 30.11 tu haha. Dekat rumah kalau tak melantak, tidur, bukak fb, twitter, blog, nyanyi kuat kuat nd dengar adik aku nyanyi sampai naik menanah dah ni xD tu je keje aku buat. Kemas rumah? tak pon tak! Rumah ni dah macam rumah hantu aku buat, berselerak sana sini -.- Bilik lagi takpayah cakap, kalau ibu masuk tu mesti dia cakap 'Eeee bilik kau ni dah macam bilik budak laki dah takgheti nak kemas' *tu kenyataan mmg malas nak kemas xD

Tu baru pendahuluan tau xD *tahu bosan, dah takpayah baca, sekian ^^V 'MEMBUSYKAN DIRI' tu Title harini. Alyne ah ni suruh aku busykan diri dgn keje, kononnya suruh lupakan masalah yang ada *eh haha k~ Memang itu yg aku nak buat pon, esok dah mula keje, memang tak dah aku nak pk bende remeh temeh yang membelengu fikiran sekarang ni -.-

Apa yang aku fikir sekarang ni, aku nak keje, nak duit, nak happy happy, nak pergi PLKN :) lantak lah apa pun nak jadik lepas ni aku takesah dah~ Well, memang time camni aku tengah bosan tahap dewa, apa yang aku buat, blogwalking sana sini, update blog, post status merepek dekat Fb HAHA *k lawak ke tu pftttt Ni tengah baca blog budak twitter *nama rahsiakan lah :D

Dia lelaki, umur 19 maybe, yang aku boleh cakap dia ni cam sweet je, ada blog semua, dah lah handsome, melting ouhhh :D k k hayalan aku je tuh. Semua cerita dia tuh best best k, taksemua lelaki suka bloging betul tak? Aku tabik pada abg Eijat tuhh *opsssss ^^V Dari penceritaan dia, dari diri dia, family dia nd kawan kawan dia semua aku suka, DIA BEST yang penting haha. *nampak aku dah mula merepek nd syok sendiri, kikikiki :D

Okay lupakan pasal DIA, sekarang nak cakap COUPLE. Tetiba je idea mencurah curah nak tulis blog ni, terus menulis, sampai aku sendiri pon dah bosan -.- Okay, couple? Apa tu? Ie satu perasan cinta antara seorang lelaki dan perempuan *am i right? Takesah lah apa pun, yang penting apa kebaikan couple? Aapa keburukan single? Hi, aku single dah masuk 5 bulan *haha k annoying -.- Sejak sejak selalu dikecewakan oleh lelaki ni, aku dah macam takde harapan nak hidup *haha k ayat pasrah. Takde lah sampai macamtu, tp aku terfikir sampai bila kau nak kene tipu dengan lelaki jekan? Sampai bila Farrah! Nak taknak buat jelah keputusan taknak couple ni semua, ramai yang kecewa sebab aku permainkan perasaan diorang :P *k joke. Cuba fikir couple lama lama pon untuk tambah dosa buatpe, betul tak? Lebih baik pk study. Jodoh semua Allah dah tentukan, buatpe kau nak bercintan cintun dengan lelaki yang belum tentu jadi laki kau tuh? Takrasa buang masa ke? AKU RASA ITU SANGAT MEMBUANG MASA AKU YANG SANGAT BERHARGA MACAM SEKARANG NI *nampak tak ayat belagak aku tuh >,< Honestly, takcakap kat sape sape pon, apa yang aku terfikir, aku tulis :) *sorry pade sesiapa yang terasa, takde maksud sampai macamtu pun.

Sometimes, kita kena terima kesedihan supaya kita tahu kehilangan akan membuatkan kita lebih kuat :') Aku dah mula melting dengan Eijat, haha k fine nampak sangat syok sendiri -.- Dah lah, bye~ Assalamualaikum...

Sincerely, only the Gadis! 



PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • ~!@#$%^&*
  • Dear A, this for you :')
  • 1 month 4 days :D
  • Im Freee :D
  • Malaysia :D
  • Setahun takjumpa.
  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee