| Litter star world |

F Y T F
Dear A, this for you :')
Sunday, December 2, 2012 • 12:36 PM • 0 comments


Malaysia menang semalam :) Wan Zack Haikal, Fakri, Safee Sali, nd semua yang main tu ILoveYou :* Hai stalker, Hai followers goodmorning! Time aku tengah tulis entry ni, sambil tu aku dengar lagu So Far Away :') Eh cam sedih je bunyinya kan? K memang sedih :/ Dear A ini untuk kau, baca nd hayati okay :'D

Tadi dalam kol berapa ntah ada Dia im aku, tp tuh dia hanta pukol 3 a.m! Entah kenapa dia cakap camtu mungkin dia ada baca Status aku buat malam tadi :'0 Yes, itu memang untuk kau pon. Aku rasa dengan cara tu je kot aku boleh cakap dengan kau.

Since tadika kita kawan, mungkin masa tadika tu takda tegur tegur semua, tp memang dari tadika kita kenal, kau masih simpan kan gambar masa tadika tu? Ye aku pon simpan tp takingat letak katmana, ntah ntah dah masuk lori sampah kot Hahahah~ Dari tadika sampai dah habis sekolah menengah ni kita sama kelaskan? Cuma masa darjah 1 nd tingkatan 1 je kita lain kelas. Nampak tak jodoh kitorang ni panjang senanya --' *org selalu cakap camtu 

Kalau nak ceritakan dari kecik kecik sampai sekarang memang berpuluh ratus perenggan takhabis. Dipendekkan cerita jelah, semalam buat status untuk dia hahaks~ Mungkin dia ada baca, dia terus im aku pukul 3 a.m. 3a.m tu? takngantuk ke -.- aku dah tidur nyenyak siap mimpi mimpi dah tau hihihi. 'kalau ada dga cerita yg aku da takde aku mintak kau dtg uma aku nd mintak dkt family aku buku yg aku simpan dkt almari aku . aku mintak kau baca benda tuhh' Okay part ni memang sedih gila, memang rasa nak nangis, serious weh taktipu T.T aku taktahu nak cakap apa dah masani, cuma time tu aku cool, aku rep im tuh sambil sambil... :')

Ni semua mungkin punca dari aku jugak, tp dia ni degil, aku dah cakap banyak kali dah, tp dia susah nak faham -.- Kalau tak disebabkan malam tu aku Janji main main dengan dia, semua ni takkan jadik kot. Tulah gatal sangat pegi janji bagaikan, ni makannya FARRAH! *tp time tu aku mmg mainmain, taktahu pulak dia anggap serious Lately ni aku asyik taksedap hati je, taktahu kenapa, nd pada masa yang sama aku terpk pasal dia, apa yang aku buat kat dia selamani. Kejam ke aku? hm....

Banyak cerita aku dengar pasal kau, tp lantaklah, kadang kadang aku sakithati dengan kau, betul ni taktipu haha :D Miss L tu nak getback balikkan? Terima jelah dia, lupakan semua perasaan kau dekat aku :') Dia boleh happykan kau. Kau akan ada life baru bila kau terima dia, 
Percayalahhhhhhhhhhhh~ Sampai bila kau nak terus menerus kurung diri kau macamni? Come on, kau tuh lelaki, lelaki mesti kuat! Aku nak kau kuat, nak kau tabah macam dulu :)

AKu tahu kau dah banyak korbankan masa kau, tenaga kau semua untuk aku. Tp lepasni takpayah buat tu semua, kau kena pk Life kau pulak, pk diri kau okay? :) Lepas je aku pergi PLKN nanti, kau kena move on. Nanti aku balik sini, aku nak kau dah happy macam dulu, aku nak ada orang yang jaga kau time aku dah takda kat Jb lagi :') Ingat semua pesan aku Sayanggggggggg <'3
Dear A, I'm not perfect, i make mistakes, i hurt people, but when i say sorry, i mean it :')


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • 1 month 4 days :D
  • Im Freee :D
  • Malaysia :D
  • Setahun takjumpa.
  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee