| Litter star world |

F Y T F
Im Freee :D
Friday, November 30, 2012 • 11:16 AM • 0 comments


Saya dah bebas, saya bukan pelajar sekolah lagi. Hai selamat malam semuaaa stalker kesayangan *puihhhhh :P Spm dah lepas, so sekarang ni dah lega sangat, sangat nd sangat :> Lepasni takde dah kusut kusut pk Spm, pk nak study tu semua. Semua dah berakhir buat seketika :) Harap sangat dapat kerja yang aku mintak tu, berharap ni :3

Paper 1 tadi dapat target, alhamdulillah :) Paper 2? Paper 2 hancur, serious taktipu T.T Susah gila k soalan, aku takfaham soalan dia sebenarnya -.- tepat pukol 11 pengawas peperiksaan tuh bersuara, dia cakap kalau dah siap, anda dibenarkan keluar awal, yang aku apelagi gelabah puyuh, asal boleh nak keluar time tu jugak. Last last semua keluar cepat tadi, hahaks~ Kitorang taksabar nak Merdeka sebenarnyaaaa xD

Pasal paper 2 malas nak pk, yang penting sekarang enjoy dulu hee. Memandangkan aku bawak kain lebih tadikan, so aku suruh bebudak ni t.tangan, ewahhhhhhh xD Kemain lagi, ada tu siap dekat baju nd tudung sekali tau, cuba bayangkan? Fuyowwww haha, takpelah tahun lastkan, apedehal ^^

Balik tu rancang dengan Alyne nak ngedate, yelah dah merdekakan xD Petang jugak sampai rumah dia, hujan pulak tu -.- Dugaan hai~ Macam biasa lepak Mb Tasik, alyne sebok nak unl, masukkan gambar lah apa lah, nd yang penting nak gossip  ^^V Cerita pasal orang tu cerita pasal orang ni haha seronok :D

Petang tu kan masa lepak depan rumah Alyne tu, jakgi paan kenekan dia. Kesian gila dia, yang aku? Aku ketawa ketawa, last last aku nangis kikiki :') Alyne Comel gila masa dia buat muka tadi, eee kalau amik video kan, tiap malam aku tengok muka dia tu *eh lebih pulak xD Yang penting aku terharu, aku sebak :'D 7 haribulan doplas nd 20 haribulan doplas, dia dah cop aku, haha. Harap sangat dapat keluar time tu....







'Kawan time kite ketawa memang ramai, tp kawan yang ada time kita susah/sedih tu takramai, cuma sorang je' Dear Alyne :') Kite betul betul terharu petang tadi, sangat sangat terharu. Kite taksangka, paan akan buat camtu sekali, Ya Allah malunyaaa >.< Terimakasih ye Encik Paan oi :P Awak jangan sesedih lagi, awak ada kawan, k kite kawan awak, jangan pernah lupakan tu :D ILoveyouuuu <3
Setiap teman mewakili sebuah dunia rahsia di dalam diri kita, dunia itu mungkin tidak muncul sehinggalah mereka tiba dalam hidup kita, dan hanya dengan pertemuan ini membawa kita ke sebuah dunia yang baru
Sincerely, Your Jebon :'D 


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Malaysia :D
  • Setahun takjumpa.
  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(
  • MasterChef :D

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee