| Litter star world |

F Y T F
muka excited nak pegi sekolah xD

minah ni susah betul nak senyum, dushhh!

me with kak aufa :)
Kak Aufa, thanks spend time dengan kitorang walaupun beberapa jam :) Kitorang Happy nd jangan lupa janji akak bulan doplas ni :P Kitorang akan tuntut xD 
Lots of love, farra 


PASTFUTURE
Setahun takjumpa.
Tuesday, November 27, 2012 • 9:13 PM • 0 comments
Hi blogger~ Alhamdulillah tinggal 1 paper je lagi, wahhhh taksabar beb nak merdeka, nak hangout puas puas, nak jumpa Adik sayang aku tu, nak keje, nak cari pakwe *eh? haha Nak ada life baru, nak lupakan segala kekusutan yg ada nd yg paling penting nak hilangkan rasa Sakithati, Kecewa, nd Dendam ahaksss~ Hope fully boleh lah nak lupakan semua ni :P

Semalam Isnin rite? Ada yang amik paper Kimiakan? Senang ke senang ke senang ke? xD Alyne tu siap perah lagi otak dia nak jawab Kimia tau *k tipu :3 Nampak tak dari awal aku merepek je? So annoying -.- Okay dah serious!
Semalam ada extra class lagi untuk Perd. Cuba bayangkan kelas aku tu yang datang taksampai 10 orang pun. Yang lain mana? Yang lain semuaaa Pemalas xD Atleast dapat jugak lah kata kata semangat dari cikgu cikgu Perd tu, so far okay jelah Paper Perd tadi, cuma Result je nanti yang..... ~!@#$%^&*()

Lepas kelas tu, aku dgn Alyn buat keputusan nak pegi cari keje *k semangat gilakan xD Kesah apa aku, yang penting aku ada life sendiri lepas Spm ni, takdelah macam Penganggur sangat ewaaahhh *goyang Inul^^ Tergerak hati nak pegi Umall, tergerak hati nak tengok Kedai Kak Aufa tu, sekali jumpa dia bebetul. Like seriously memang rindu dia, bukan senang nak dapat Akak macam dia okay :D

Dia macam berubah sikit, sikit jelah, tp kitorang tetap kenal dia xD Cuba bayangkan setahun jugak takjumpa, last last jumpa jugak time kitorang nak cari keje semalam xD Yuhuuuuuu im happy :) Kitorang kalau dah jumpa pelbagai gossip, cerita semua kitorang nak luahkan dekat dia tau haha. Tahun lepas masa awal awal kenal dia aku selalu cerita pasal Lelaki tu, sekarang ni dah jumpa dia balik memang takde dah nak cerite yang sweet sour tu lagi :') I really really miss that moment....

Sekarang ni Kak Aufa lebih berfikiran terbuka nak cerita semuanya, kalau tak dulu dia asyik berahsia, geram je aku xD Segala rahsia dia tahun lepas, dia dah ceritakan dah. Aku happy, aku teruja nd aku rindu dia! Semalam dah luahkan serba sedikit dah, so tenang sikit, walaupun still sakithati dengan apa yang diorang buat tu! Takpe takpe, tunggu :) She's the best one, dia faham perasaan aku, dia faham perasan Alyn, kitorang faham perasaan dia :D Dia pandai bagi semangat nd yang penting dia mmg kepala gila hahaks :D

muka excited nak pegi sekolah xD

minah ni susah betul nak senyum, dushhh!

me with kak aufa :)
Kak Aufa, thanks spend time dengan kitorang walaupun beberapa jam :) Kitorang Happy nd jangan lupa janji akak bulan doplas ni :P Kitorang akan tuntut xD 
Lots of love, farra 


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(
  • MasterChef :D
  • Cuti, Yahoooooo xD
  • Happy Wednesday :D

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee