| Litter star world |

F Y T F
~!@#$%^&*
Monday, December 3, 2012 • 10:44 PM • 0 comments


Nak keje ke tak, nak keje ke tak, hmmm k Hi selamat malam stalkers nd readers. Aku kan aku rasa tenang bila ada twitor ni tau, takde sape pon kacau life aku haha *tkde kene mengene -.- Mentang mentang aku dah lama taktoup, bukan main ramai lagi sebok nak text aku bagai -.- Salah sorangya Ummi nadia aku tu hah, dia ni macam takmerelakan aku pergi PLKN pulak tau, kemain lagi ayat sesedih dia bagi haha.

Wahai farrah sahabat baikku, kau sentiasa ada dalam titipan doaku, aku mohon jangan pernah lupakan aku, walaupun nanti kita jarang bertemu. Kau akan pergi tinggalkan aku, kerana PLKN sudah lama menuggu,  jangan pernah lupakan aku, walaupun nanti dah ada sahabat baru. NFE nd UN sentiasa bersatu, walau jauh beribu batu, aku nak bagitahu kau sesuatu, Norfarrahedayu ILOVEYOU.
Sweet tak sweet tak xD Ni Ummi bagi tadi, oleh kerana memang takde krdt, terpaksa reply guna numb Celcom ayah tu -.- krdt banyak takguna memang aku keje habiskan xD Ada lagi satu ni dia bagi

Aku mahu engkau tahu, kau lah kawan terbaik ku, walaupun aku berkawan seribu, aku tetap nak kau dengan aku. Macam-2 suka nd duka, sepanjang dua tahun kita bersama, berkongsi masalah nd juga cerita, tp aku takut aku bukan sahabat yang setia.

Ummi Nadia Umul Baharin, you listen here, aku takpernah lupakan kau :) Aku pergi PLKN 3 bulan je, yang kau tuh dok KL berapa tahun ntah nanti hahaha :') Mungkin lepasni kita dah ada life masing masing tp tp aku takpernah lupakan kau, aku still nak kau jadi kawan terhebat yang pernah aku ada tau :'D Bila lagi agaknya kita nak nangis sama sama kan hahaks~ Bila lagi kau nak bg mct sesedih, lepastu aku nangis sendiri, peh rindu ouhhhhh T.T

Real friends don’t get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive. *Ummi, lu jaga diri baik baik selama aku takde dengan kau ni tau, entah bila kita dapat jumpa lagikan, kalau pangjang umur jumpalah kita :') Kot rindu rindu jangan lupa text call aku :D Assalamualaikum...

Sincerely, your NFE 




PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Dear A, this for you :')
  • 1 month 4 days :D
  • Im Freee :D
  • Malaysia :D
  • Setahun takjumpa.
  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee