| Litter star world |

F Y T F
Selamat Jalan Sahabat :')
Saturday, November 24, 2012 • 6:30 PM • 0 comments


Hi, uols! Salam sejahtera nd selamat petang hahaks. Korang semua buatpe? Sihat? Takde sesiapa nak follow blog ni ke? Sedih betul, segituh je aku punya followers hahah xD Perasan tak skin aku dah tuka :D kikiki, semua skin dah guna, so dah bosan dah, ni pon pakai je yg lama punya :D Okay aku tinggal 2 paper je lagi, lepas ni aku bebas dari Sekolah itu :'D Hari kahmis tu hari kedua terakhir aku masuk sekolah tu. Kenapa kedua terakhir? Sebab masa last day nanti kan, masa amik Result tu ^^V Pasal result tuh semua taknak pk dulu, sekarang pk PLKN je -.- ohhhmaiiiiiiiiiiii! Taknak pegi boleh? Aku dah dapat rasakan suasana malam dekat sanaaaaaaa! Takut k takut xS

Pasal keje pulak ni, aku nak keje kat mana ni? Aku perlukan duit sebelum pegi PLKN, aku jugak perlukan duit sebelum sambung belajar nanti, ewaaahhhh *goyong punggung xD Berbalik pada cerita asal aku 'Selamat Jalan Sahabat :')' Hi sahabat, how are you? Fine? Imissyouuualot :'P Eh padahal Eka baru pegi semalam, harini dah sesedih rindukan diaaaaaa :')

Semalamkan semalam, before Eka pergi Jauh tu, kitorang sempat lah jumpa kejap, fuyowww sedih gila :'( Banyak betul beg dia kena bawak, kesian dia tau hee. Semalam sempat menangis masa dia cakap, Fa jaga diri tau :'D Dah taknak sesedih, aku try kalis cakap tu ini. Lepas je dia pergi, dia text. Pehh ayat buat aku nangis lagi sekali. Ekaaaa, jaga diri bebaik k? Aku rindu kau, aku tunggu kau balik sini. Rindu nak date bawah lampu kuning tu, rindu nak bergosip, rindu nak nangis nangis macam tahun lepas, yang penting rindu semuanya tau <'3


Sincerely, Fawaaa :)


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(
  • MasterChef :D
  • Cuti, Yahoooooo xD
  • Happy Wednesday :D
  • Tolong kuatkan semangat.. :/

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee