| Litter star world |

F Y T F
1 month 4 days :D
Friday, November 30, 2012 • 11:30 PM • 0 comments


PLKN PLKN PLKN! *eh Hai semua :) Malam ni aku begitu teruja nak ceritakan pasal PLKN tu >.< Dah lama aku tunggu bila nak dapat surat, aku panggilan keberapa, harini aku dah dapat jawapannya ;) Maghrib tadi Alyne text tanya tanya pasal ic, ni mesti nak cek PLKN lah ni. Aku taktahu 1 hape pun bila petempatan tu umumkan tau *sadlife! Cek link tu cek link ni, akhirnya dapat pon link yang betul tu :D Aku sama tempat dengan Alyne tau SAMA hahahaha suka sangat xD

Ramai yang nak pergi tp takdapat, nd ramai jugak yang taknak tp dapat *mcm aku ni -.- Mula mula tu bila dapat tahu dapat Plkn, peh rasa taknak pergi serious taktipu, lantaklah dapat elaun ke tak, yang penting aku TAKNAK! Tp harini dah takesah dah semua tu sebab, sebab dapat 1 tempat dgn Alyne. Alhamdulillah *pewittttttttt^^

Excited sangat sampai cakap dengan ayah tadi pun tersenggih senggih cam kerang busuk :D Ibu pun taksangka cemana kitorang ni satu tempat yg sama~ yang penting aku nak satu bilik, semua dengan dia kahkahkah :D Aku dah bersemangat ni nak pegi PLKN, nak beli barang barang tu semuaaa :)

Aku rasa 3 bulan tu nanti macam 3 tahun untuk aku :o Cuba bayangkan 3 bulan takbalik rumah? 3 bulan terkurung kat sana cam penjara. 3 bulan tanpa masakan ibu, 3 bulan takjumpa diorang semua :3 Okay dah dapat bayangkan dah life aku katsana T.T Jurulatih mesti garang garang kan, ohoooooooo *takutnyaaa xD Lagi lagi nak kene berkawad, berjemur tengah panas -.- pastu kene buat aktiviti lasak, peh :/ okay okay aku dah tau dah, dah dapat bayangkan lagi sekali!

Memandangkan aku ni dah excited sangat nak pergi, aku pun bukak lah google search tempat aku dapat tu. Dari luar nampak cantik *Nampak je. Punya lah semangat aku nak tahu suasana katsana nanti hahahaha! Mintak mintak manusia kat sana semua baik baik :)

Honestly, aku dah penat menaip dan aku taktahu apa kebaikan aku menaip entry malam ni -.- Tetiba je rasa taksedap hati bila pk kan pasal PLKN -.- Sesiapa boleh tolong :/ Aku dah dapat rasakan keperitan dan kesakitan selama ni *k nampak tak lari tajuk haha Aku malas nak pk apa apa lagi, apa nak jadi jadi lah, aku dah penat T.T Sekian!


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Im Freee :D
  • Malaysia :D
  • Setahun takjumpa.
  • Selamat Jalan Sahabat :')
  • 3 Aktiviti dalam sehari?
  • Wonderful day :D
  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee