| Litter star world |

F Y T F
Wonderful day :D
Wednesday, November 14, 2012 • 11:30 PM • 0 comments


Hi, selamat malam semuaaa :) harini 14.11 kan? okay Salam Maal Hijrah kepada semua Umat Islam ^^V Tadi tengahari aku jumpa dgn nenek tua aku tu hah, macam biase lah amik dia hanta dia tu mmg perkara wajib sebelum nak keluar dgn dia kahkahkah :D Dalam perancangan nak pergi libry Yahya yahya lah macam tu *haha aku takingat sbb takpernah pegi Disebabkann motonye si kawan Alyne tu rosak, takdapat lah aku nak pergi study dekat libry tu *konon je ^^V

Sampai rumah Alyne pkol 1250 macam tu, eh Puan Ana ada dekat rumah, aku siap bagi flying kiss lagi tau dekat Puan Ana alyne tu :D Memacam Puan Ana pesan before kitorang gerak, lepas tu kitorang terus pegi Sutera Mall. Sejujurnyaa kan, Sutera Mall tu takbest haha, betul ni taktipu, tp dekat sana banyak jam, baju nd beg cantik cantik, nasib takbawak duit lebih, kalau takmemang semua aku nak beli xD Plaza Tasik yang aku takpernah pegi pon aku dah pegi, Sutera Mall yang kononnye best tu pon aku dah pegi. Lepas ni nk ajak Alyne pegi KSL pulak, memana lah yang belum pegi lagi heee~

Lepas tu pegi Umall dgn Jusco, macam biase tu je pot kitorang :) Jalan jalan, makan makan, nd yg paling penting amik amik gamba! Memacam bende kitorang cerite semalam, seronok jugak bila kutuk mengate orang dgn Alyne ni *haha k jahat!








Malam ni pulak keluar dgn Eka :) Fuyowww lama dah tak keluar dengan dia, rasa rindu tu ofc lah ada kan, nama je duduk sebelah rumah, bukan hari hari jumpa, seminggu sekali tu pon belum tentu :') Okay tadi teman Eka pegi beli barang, banyak betul dia borong barang tau. Macam tu agaknya orang kalau nak pergi study jejauh ni kan? Entah berapa banyak beg lah nanti dia bawak, semua bende yg dia beli tu berat berat *eh haha    Yang penting kite dapat keluar before kau tinggalkan aku :'D Ada jugak lah secebis kenangan yang boleh aku simpan :) Apepon, aku doakan kau dekat sana tau Eka, ada masa kite calling calling :)







Nur Atikah Roslan! Kau akan tetap jadi jiran aku, kawan aku, sahabat aku, kakak aku nd yang paling penting kau akan jadi Kembar aku sampai bila bila :) Jaga diri tau, nanti aku rindu kau hihihi :') IloveyouuuuuuEka <3

Sincerely, NFE 


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • 10.11.12 :)
  • Minggu pertama Peperiksaan :)
  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(
  • MasterChef :D
  • Cuti, Yahoooooo xD
  • Happy Wednesday :D
  • Tolong kuatkan semangat.. :/
  • Friday.... -.-
  • 1 YEAR :'(

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee