| Litter star world |

F Y T F
Minggu pertama Peperiksaan :)
Thursday, November 8, 2012 • 2:57 PM • 0 comments


Hi, GoodAfternoon ebelybadies :) Ehem lindunyee nak berblog-ingg macam dulu, almaklumlah Spm Candidates kan, mana sempat nak buat semua ni lagi haha. Hi batch 95, how your exam? Aku punyaaa.... aku punya okay *taksebenarnya tu o.O Pelbagai dugaan nd cabaran yang datang sebelum exam ni -.- Apa boleh buat nak taknak terima je :) Korang semua mesti ada masalah kan? Macamana korg atasi masalah tu :/ Seriously aku takboleh nak kawal perasaan aku ni, kalau aku dah benci, memang benci sebencinyee :D

'Minggu pertama peperiksaan' Apa macam korang? Senang ke soalan Spm tahun ni? Hahaa. Hari Isnin tu hujan kan? Ni mesti hujan Rahmat yang Allah turunkan untuk calon calon Spm :) Alhamdulillah, terharu sgt pagi tu, before pegi sekolah mintak maaf dgn Ibu Ayah :( Belum sempat nak salam Ibu, ibu dah nangis dulu, eeeee aku mana boyey tengok orang nangis nangis ni :') Ape pon pagi tu memang terasa sayu sangat, aku nak exam je pon, bukan pindah jejauh sampai takjumpa terus, tp aku punya sedih tu, haishh takboleh nak cakap macamana --'

*Kejap before terlupa, aku nak tahu lah siapa sebenarnya yang mct aku Ahad malam tu! Dia punya ayat takcam yeye pulak kan :D Mct aku setakat nak sakitkan hati baik takpayah ^^V Taktertarik langsung pon dgn permainan kau tuhhhhhhhh :* Cuma nak tau apa motif kau je, Kulai dgn Taman U takjauh tau :)

Okay sambung balik, heee.. Alhamdulillah habis jugak 4 paper, lepas ni cuti seminggu then baru sambung lagi 4 paper :) Agak agak cemana lah result tuh nanti kan xD Walauapapon terjadi, aku percaya pada takdir^^ Tahun ni kan, ramai pulak yg bagi semangat dekat aku :) Makin berkobar kobar aku nak jawab Exam tau, Tewimeeeekaseyyyy semuaaaaa <3 ILefYouuuuuu! Okay lepas ni cuti seminggu, eee nak pegi bercuti :D *yeyekan ayat tu? :) Kesah apa aku!

Eh bila surat PLKN ni sampai? Taksabar betul aku nak tahu kat mana tempat tu T.T Kalau boleh lah, kalau boleh! Nak sangat yang jauh dari JB :/ Kalau boleh adalah memb yg aku kenal sekali tempat dgn aku tuhhh. Kalau boleh lah lepas amik result tu nak pindah, lagi bagus kalau lepas Spm terus pindah :) Aku taksanggup nak tinggal dekat JB lagi :'(

Goodluck to all SPM Candidatessss :)


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Persahabatan itu Indah.... :)
  • Its just only in our memory... :'(
  • MasterChef :D
  • Cuti, Yahoooooo xD
  • Happy Wednesday :D
  • Tolong kuatkan semangat.. :/
  • Friday.... -.-
  • 1 YEAR :'(
  • Friday -.-
  • Happy 2 Month Single Sayanggg :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee