| Litter star world |

F Y T F
MasterChef :D
Monday, October 8, 2012 • 2:18 PM • 0 comments


Hi :) Esok dah Pmr, eh aku yang cuak ni hah, lepastu Spm, ohhh no! Tengok tittle atas tu MasterChef :D Ekceli takde lah master chef pon, saje je buat gemik xD K kitorang ada masak memasak dekat sekolah. Patutnya harini fom 5 dicutikan, tp nak buat acano.. Pening jugak mula mula nak pk pasal masak masak ni hah, aku ni bukan reti masak pon :DSerious dan jujur memang takreti :) Lantak lah apa orang nak cakap, kesah apa aku kan kan haha.

Cikgu pecahkan jadi 2 group, group aku masak untuk 'Jamuan hari raya' lagi 1 untuk 'Hari jadi'. Me, me masak apa? Okay aku masak kuah kacang dengan nasi empit jek, senang bukan? Haha senang senang pon ingat aku reti masak? Gerenti taksedap :D Dengan membaca bismillah aku mulakan lah kerja masak memasak ni. Huiii takot xD Dalam otak dah pk macam macam, jadi ke apa yang aku masak ni? Sedap ke? Diorang nak makan ke nanti? Haha macam tu lah yang bermain dalam kepala hotak aku ni hah ^^V

Biarlah sedap ke tak, yang penting aku try :) dan alhamdulillah berjaya jugak akhirnyaa. Siap keluar masuk sekolah lagi beli barang tu beli barang ni sebab takcukup *macam sek sendirikan? Hee Ekceli lah kan, masa nak tumis tu, tahu tak tahu tak, minyak belum panas sepenuhnyaa :D Terpaksa lah tunggu berejam jaga kuah kacang tu. After that, suruh orang ni rasa, suruh orang tu, suruh cikgu, hah semua takena, rupanya terletak lebih caili keringg.

Semua orang dah siap masak, then hidangkan lah untuk santapan semua *eh hihi Okay okay lepastu sebok bergambar, yg budak budak ni sebok amik video bagai, yang penting kami semua macam orang gila dalam video tu haha. Menu yang pertama kitorang makan, Mihun Tomyamm, ohhh myfeberet tu :) Sangat sedap Suainah, lepas ni aku tempah dekat kau je lah hee. Nak tahu tak, cikgukan cakap kuah kacang aku sedap? Haha Ya Allah, teruja betul aku xD Tp aku macam tak amik kesah sangat lah, sebab aku rasa takdelah sedap mana pon, yang penting takboleh kalahkan kuah kacang ibu aku ^^V

Kawan kawan seperjuangan ku, terimakasih atas bantuan anda sekalian, yeah saya hargai itu semua :) To ummi, alyn nd yang lain tu korang mmg happening :) Masakan korang semua sedap sedap, jujur ni taktipu :) Taklupa juga, pada Pn Suzana, terimakasih :) dan pada cikgu yang puji kuah kacang aku tu sedap haha -.- Assalamualaikum..


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Cuti, Yahoooooo xD
  • Happy Wednesday :D
  • Tolong kuatkan semangat.. :/
  • Friday.... -.-
  • 1 YEAR :'(
  • Friday -.-
  • Happy 2 Month Single Sayanggg :')
  • Bored Sunday -.-
  • Finally, im free :)
  • Hari last dapat unl -.-

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee