| Litter star world |

F Y T F
belagak buat Math :)


Ye, kami tahu kami comel xD

Berjuang demi Spm <3

Cium sikit :* muahhh

me with Ummi :>


Jangan sebok cakap yang buruk pasal orang untuk tutup aib kau sendiri :) Jadi orang tu jangan iri hati sangat dengan apa yang orang lain ada. Atleast Halal, haha kau? Hm kesian jek tengok :* Masing masing nak Spm, sudah lah cakap orang macam macam :) Kau nak tipu semua orang? K kau berjaya, tp Allah lagi tahu segalanyaa. Beringat sikit eah kawan kawan sekalian, Assalamualaikum ^^V


PASTFUTURE
Happy Wednesday :D
Wednesday, October 3, 2012 • 2:31 PM • 0 comments


Hi uoolsss :) Macam macam ni aku nak bebelkan.. Pagi pagi lagi memb dah ajak gossip gossip, k k layan aku memang suka bab ni, numb 1 :D Semalam kan semalam ada orang cerita buruk pasal memb aku, pulak tuh memb aku takdatang, memang rancak dia bebual cakap memb aku tu, memb aku ni, padahal dia lagi teruk haha *kesian doh kau. Bukan nak cakap apa lah kan, memang aku takpercaya 100% pon cakap kau. Kau kan Jaguh Bercerita, mesti dapat numb 1 kan? xD Kejap, nak tanya sikit ni, apa motif kau cakap macam macam pasal memb aku? Memang kau dilahirkan untuk bercerita sana sini ke? Wahh hebat :) Kau dah membuatkan semua orang percaya cakap kau sayangg ^^V Try lah buat cerita pasal aku pulak, tangan ni memangg naik dekat muka kau tau heee :D

Dear friend, eh apa yang kau takpuas hati ni? Alololo pity youu sayangg :* Bapak aku tuka motor pon memang kena jadik isu apa? Bapak aku belikan aku moto pon memang kau nak sebok apa? Memang kau je ke yang boleh beli moto baru yang mahal mahal, orang lain takboleh? Memang kau je ke yang boleh bawak moto pegi sekolah, pegi sana sini? Kenapa ni.. haha Lu iri hati apa kawan? Lol kesian -.- Takbaik tau macam tu Allah taksuka :) Ubah perangai tu sikit eah? Orang takacau hidup kau, jangan semak semak nak kacau hidup orang tau, tengok diri tu dah cukup bagus belum, kalau dah, baru lah cakap orang macam macam eahh xD Haishh malas je nak cakap banyak, bukan aku taktahu yang.. Haha takpe belum sampai masa aku nak kemburkan semuanya *nampak tak aku ni sebenarnya jahat, aku ni busuk hati, ye taktipu :D

belagak buat Math :)


Ye, kami tahu kami comel xD

Berjuang demi Spm <3

Cium sikit :* muahhh

me with Ummi :>


Jangan sebok cakap yang buruk pasal orang untuk tutup aib kau sendiri :) Jadi orang tu jangan iri hati sangat dengan apa yang orang lain ada. Atleast Halal, haha kau? Hm kesian jek tengok :* Masing masing nak Spm, sudah lah cakap orang macam macam :) Kau nak tipu semua orang? K kau berjaya, tp Allah lagi tahu segalanyaa. Beringat sikit eah kawan kawan sekalian, Assalamualaikum ^^V


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Tolong kuatkan semangat.. :/
  • Friday.... -.-
  • 1 YEAR :'(
  • Friday -.-
  • Happy 2 Month Single Sayanggg :')
  • Bored Sunday -.-
  • Finally, im free :)
  • Hari last dapat unl -.-
  • Menjelajahhh ^^V
  • Ramadhan terakhir T.T

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee