| Litter star world |

F Y T F
Friday.... -.-
Friday, September 28, 2012 • 1:27 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

Hm rindu rindunya dekat baby boo blog kita ni :) Semua sihat? Alhamdulillah. Me? Sihat jugak, cuma cuma... Okay harini datang ke sekolah dengan pelbagai perasaan --' Feel harini memang malas gila, so so pagi tadi suruh ayah hanta pegi sekolah sbb malas nak bawak moto, lepastu dah sampai sekolah ada je yang tanya kenapa muka aku seteruk tu.. huh -.- Padahal hari sebelum ni okay jekan muka aku? Tp harini lain bebenohh : > Sejak sejak doktor operate muka aku ni, so jadik lah seteruk ni *eh haha. Dah dah jangan persoalkan kenapa muka aku jadik macamni k, aku malu haha..

Boleh pulak tadi aku takbawak pencil box pegi sekolah, aku rasa ni first time kot aku takbawak benda benda penting macam ni, haishhhhhh. Kenapa dgn aku harini? Lalala.. Ikotkan perancangan nak pegi tempat Lesen harini, tp memandangkan mood tengah malas, mmg tak ah aku nak pegi, dan memang aku takkan datang penilaian Koko esok! Haha nampak tak aku ni sebenarnya pemalas :') Bila sesuatu benda tu aku malas nak buat, tunggu esok dan esok lihatlah hasilnya, memang aku lupa dan takkan buat apa apa *k annoyingg! 

Apa lagi aku nak cerita erk? Ouh so bosan :/ Taklama lagi dah nak Spm kan, haishh takut sangat, tp bukannya nak study ^^V Masuk je bulan 10, memang aku nak struggle gila gila :) Harap harap menjadi lah, aku ni memang liat nak bangun pagi untuk study, nak suruh midnight apatah lagi xD Batch 95 goodluck :)

SR, I mimpikan you semalam, mimpi tu sangat mencuit hati :D Nanti kita cerita dekat awok k xD Assalamualaikum.. :)


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • 1 YEAR :'(
  • Friday -.-
  • Happy 2 Month Single Sayanggg :')
  • Bored Sunday -.-
  • Finally, im free :)
  • Hari last dapat unl -.-
  • Menjelajahhh ^^V
  • Ramadhan terakhir T.T
  • 1 Month :'(
  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee