| Litter star world |

F Y T F
rasa mcm budak-2 amik gamba cemni -.-

ilebiuuuuuuuuuuu Eka :*

ada yg cakap muka kitorang sama :)

Done, happy gilo harini :) Sincerely, me :*


PASTFUTURE
Hari last dapat unl -.-
Friday, August 24, 2012 • 3:05 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

Dear blog! Imissyouuu T.T harini last dapat update, dapat unl sebelum naik sekolah yang lagi bape harini je ni. Mereka dah taknak bayar Bb tu lagi, tapi tu jugak cara yg terbaik sebelum aku nak trial nd Spm ni. Sumpah aku cuak giloooooooooo! Peperiksaan ni yang menentukan hala tuju aku lepas ni. Mudah mudahan semua berjalan dgn lancar nanti. Okay harini study with Nenek tua aku tu hah Mazlina. K study dekat MB Plaza Tasik, *eh kau nak study ke unl jek fara* haha memang sedap lah kalau unl dekat sini, laju je kan :) Dah dah fokus studyyy. Harini memang nak fokus dekat Math je, sebab aku ni lemah gilo Math -.- Hi cikgu Alyne, cara awak ajar membuatkan kita lagi takfaham, tp tp lama lama ok :) Terimakasih jadik guru takbergaji tadi :) Okay kitorang kan belajar sejam lebih je lepastu sebok unl, sebok merayap xD Almaklumlah aku ni mana penah pegi Plaza Tasik tu hah, so macam jakun sikit tadi hee. Time Alyne sebok nak carikan hadiah memb dia tu kan, dia kan dia belikan pen bunge untuk aku, ewahhh xD Comel k pen tu, dia cakap kan, kalau rindu ke ape ke, pegang je bunga tu then sebut nama dia, haha nampak tak dia mengade ngade haha. Awak, you know what, kita simpan pen tu jadik hiasan dekat dalam bilik tau tau, kita taknak guna pon, kita nak simpan buat kenangan ^^V Okay then nak balik ni, kena naik dua bas -.- Tunggu bas dekat sana kan, lambat dia bukan main woi, rasanya kalau nak shoping sempat kot haha lol --' Mula mula satu bas dengan Alyne, nd then taksampai Esso lagi Alyne dah turun, first time kan, mana lah aku tahu. Takpe takpe redha je, insyallah sampai :) Dah sampai Esso kene tunggu bas taman u pulak, makaihhh bas Kulai je banyak, mana bas taman u nye? sucks! Apa pon terpaksa lah tunggu dekat sana tu sorang sorang. Naik je bas padat macam Sadin, huii pening aku duduk dalam bas tu ==' Taklama lepas tu sampai lah destinasi yg dituju :) Turun bas jalan laju laju, ingat balik nak terus tido tp, kdengaran orang memanggil Farrahhhhh... Farrahhh... Automatik toleh, lah rupanya Eka, hihi duduk je sebelah rumah, tp nak jumpa tu bukan main susah lagi.
rasa mcm budak-2 amik gamba cemni -.-

ilebiuuuuuuuuuuu Eka :*

ada yg cakap muka kitorang sama :)

Done, happy gilo harini :) Sincerely, me :*


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Menjelajahhh ^^V
  • Ramadhan terakhir T.T
  • 1 Month :'(
  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-
  • Izinkan saya.... untuk yang terkakhir :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee