| Litter star world |

F Y T F
Friday -.-
Friday, September 21, 2012 • 8:31 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

Hi ebelybadiesss :) Sihat? Alhamdulillah! Me? Kaki je taksihat, ada kemalangan kecil yg berlaku *eh haha Okay nak cerita ni, tadi kan lepas balik sekolah siap siap then nak pegi tempat Lesen tu, you know what, setiap kali nak pegi tempat ni, serious dedo gila, taktahu kenapa. Cuak dia lain macam k! Err -.- Disebabkan tadi Lela pon ada, so aku pon pegi lah, dah 2 bulan aku takpegi haha. Ni lesen L pon dah nak expired day so nak taknak terpaksa lah pegi xD Nak tahu tak, tadi kitorang dua je perempuan, kira okay lah jugak aku ada kawan, sebelum ni? aku sorang je perempuan tau, sebab tu aku taknak sambung buat lagi, nampak tak? haha malu kot kalau aku sorg je buat benda tu semua.

Dengan buat muka tebalnya, aku pon buat jelah latihan moto ni --' Tangan aku menggigil gigil tau, hah nampak tak betapa cuaknya aku, macam baru first timekan buat ni? -.- Hanya aku nd ibu je yg tahu apa yg terjadi sebelum aku dapat L mase tu :) K dah, sambung balik cerita tadi. Nak tahu tak banyak gila aku buat salah tadi, mampos nak tergelak je bila memb bagitahu aku salah buat. Banyak gila wooo step dia ingat aku ni ingat semua ke? Memory dah full lah En.J, maaf lah kalau saya ni selalu buat salahhhhhh xD Sekitar jam 3.30 ptg, dia panggil semua yg nak test moto ni dengar dia ceramah. Bapak ah kena diri bukan main lama lagi, lepas tu nak kena dengar dia bebel what the -.- Dah masalahnya aku takingatkan, nak buat acano haha. 1jam jugak dia amik masa nak cakap tu ini, menanah telinga aku ^^V

Sejujurnya, aku macam menyesal amik lesen moto, susah nak mampoihhhhhh... Nak kena angkat tangan lah, buat tu lah ni lah, nd most important is nak kena buat double stand. Part ni memang aku lemah, dah lah aku dgn moto tu, moto lg berat, bila nak angkat moto tu tak ke aku yg melayangg? Takpernah sekali pon aku lepas buat double stand ni -.- Makaihhhh acano nak test JPJ nanti? Eh you tolong bolehhh T.T Kikitoranggkan sebok nak balik cepat, buatnya taknak haha. Nasib baik dia bg tautau :) Dah selesai tu, terus pegi angsana lepak sana sampai petang.

Tengah jalan jalan tu kan, lepas tu ada lah akak ni panggil kitorang suruh cek kulit ahah xD Disebabkan bnd tu free je, okay lah cek jugak. After that, akak tu terangkan tu ini dekat kitorang. Nak tahu tak, akak tu percaya yg aku cakap, lela nd aku ni kembar. Eh sama sangat ke muka kitorang ni? K confiussss -.- Yang penting aku taksabar nak tunggu Jumaat minggu depan :)

Aku menyesal amik lesen moto -.- Korang korang tu kot takreti nak double stand takpayah nak menggatal amik lesen tau. Aku jamin korang akan menyesal macam aku, hihi : > kbai Assalamualaikum.

Sincerely, NFE 





PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Happy 2 Month Single Sayanggg :')
  • Bored Sunday -.-
  • Finally, im free :)
  • Hari last dapat unl -.-
  • Menjelajahhh ^^V
  • Ramadhan terakhir T.T
  • 1 Month :'(
  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-
  • Izinkan saya.... untuk yang terkakhir :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee