| Litter star world |

F Y T F
Bored Sunday -.-
Sunday, September 16, 2012 • 4:33 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

16 September 2012, siapa tahu harini hari apa? Ye harini hari Ahad lah kan, siapa taktahu tu dia memangg... hee Okay straight to the point, harini kan hari Malaysiaa. Wahai rakyat Jelata sekalian, korangg taktahu ke? Pity youu, ahakss *k jk :) Sebenarnya aku taktahu apa motif aku tulis entry ni xD Memandangkan aku tengah bosan sekarang ni, aku pon rajin rajin kan jelah jari jemari ni menekan keyboard :D Lagi satu, harini kan last raya. Ish takbest, takpuas raya lagi ni, boleh tak tambah lagi seminggu ke? sebulan ke? hihi. Nampak tak apa lagi perubahan blog aku ni? Aku dah pasang CCTV tau, hah siap lah korang lepas ni, aku dapat detect eah siapa yang ceroboh blog ni *k aku tipu je tu xD Dalam minggu ni je ntah berapa kali ntah aku tuka tuka blogskin, nampak tak yang aku ni bosan sangat? -.- Tadi aku tolong edit kan blog Izyan! Cantik tau aku edit kan, perfect dah aku buat :) *see aku bangga sendiri hee. Dia pon suka aku edit macam tu, yang aku ni lagi lah teruja kan xD Dia cakap dia nak belanja Tutti, cecehhh takpelah awak, kita ikhlas ni ^^V

Aku harap ni last aku tuka tuka blogskin, aku ni pantang tengok blogskin yang lawa sikit, mula lah nak tuka tu nak tuka ni. Almaklumlah sekarang ni dah pandai edit edit kan, cuba kalau takpandai buat ni semua? Haremmmm --' Blogskin tu pon aku taktahu apa sebenarnya haha. Now, sesiapa nak mintak tolong editkan blog korangg? Just contact me okay *aku tahu bukan ada pon, cumaa aku ni terOver sikit haha. Okay dah nampak sangat aku berbual kosongg --' Pagi tadi bukak blog Alyne, then aku ada baca satu entry pasal KALAU BETUL COUPLE ITU HALAL sebenarnya aku dah lama tahu pasal benda ni, cuma sekarang bila dah Single ni, baru aku terpikir balik apa yang aku buat selama  bercintan cintut dulu.

Hindarilah zina sebab ia menimbulkan enam kesan buruk, tiga di dunia & tiga di akhirat. Yang di dunia, zina akan menghilangkan kegembiraan, menyebabkan fakir & mengurangi umur sedangkan keburukan di akhirat nanti, zina menyebabkan pelakunya diazab, dihisab secara ketat dan kekal di neraka

Kami Tak Berzina!
-Maaf, saya tidak menuduh awak berzina, tp awak menghampiri zina.
Kami dapat mengawal perasaan dan kami tidak berniat ke arah itu.-Hari ini, ya. Besok mungkin kamu kecundang. Kamu dalam bahaya. Jangan bermain dengan bahaya. Iblis  & syaitan akan memerangkap kamu. Sudah banyak tipu daya iblis yang mengena sasaran. Iblis amat berpengalaman & tipu dayanya amat halus. Ia telah menipu nenek moyang kita yang pertama, Adam a.s & Hawa. Jangan pula lupa. Siapalah kita berbanding Adam a.s & Hawa? Ia ada lebih 1001 cara.

"Kedua-dua tangan juga berzina dan zinanya adalah menyentuh. Kedua kakinya juga berzina & zinanya adalah berjalan (menuju ke tempat pertemuan). Mulut juga berzina & zinanya ialah ciuman."
(Imam Muslim & Imam Abu Dawud)
 "Once you've decided to change, never look back & forget your past!Keep in mind that Allah is always be with you.."
Sebenarnya banyak sangat dosa kalau kita bercinta sebelum kahwin. Aku mencuba untuk hindarkan diri dari semua benda ni. Mungkin seronok couple, ada orang jaga, ada orang sayang, tp tu semua hanya di Dunia. Jodoh pertemuan Allah yang tentukan, kita berserah saja pada takdir :)

"Jodoh itu rahsia Allah SWT."
Sekuat mana kita setia,
Sehebat mana kita merancang,
Selama mana kita menunggu,
Sekeras mana kita bersabar,
Sejujur mana kita menerima kekasih kita,
Jika Allah SWT tidak menulis jodoh kita bersama kekasih kita,
kita tetap tidak akan bersamanya dengannya..
Renung-renungkan :) Assalamualaikum.
Sincerely, Farrah 


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Finally, im free :)
  • Hari last dapat unl -.-
  • Menjelajahhh ^^V
  • Ramadhan terakhir T.T
  • 1 Month :'(
  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-
  • Izinkan saya.... untuk yang terkakhir :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee