| Litter star world |

F Y T F
muka tu tak ready lagi -.-

abaikan tudung yg kelepet tu ehh :)

1 2 3 K :D

nampak sgt aku tak matang hihi



Sincerely, Jebon a.k.a Farrah :)




PASTFUTURE
Menjelajahhh ^^V
Wednesday, August 22, 2012 • 10:41 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

Hi bloggers :) Harini dah masuk hari k 4 kita sambut bulan Syawal kan, eh kejapnya dah 4 hari kita raya nd taklama lagi dah naik sekolah, lepas tu Trial huh -.- Saya takstudy lagi, tolongg tangguh boleh? xD *nampak tak lari tajuk? hihi K serious ni. Hari ni aku menjelajah satu Jb haha k tipu je. First time bawak moto keluar kawasan Taman U, first time jugak bawak orang jauh jauh dgn hanya memiliki lesen L je? Ouh shit sumpah guaa dedo xD Harini pegi beraya dekat Taman Tun, Taman U nd Taman Teratai.

Lebih kurang pukol 10 lebih pagi tu dah gerak dari rumah pegi taman tun, tu pon berpandukan si pakwe Alyne tu -.- Sakitnye hati, jalan yg dekat aku rasa ada, dia pegi ikot jalan yang jauh, lepas tu dia bawak moto laju tinggalkan aku kat belakang sorang- sorang dah lah aku ni taktahu jalan, taktahu rumah si Alynee tu, melampau betul mamat ni tau --' Dia dah lah tak ikot lampu isyarat, yang aku ni pon ikot jelah sebab aku takot kena tinggal haishhhh. Lepas tu dia boleh cakap 'yang kau pegi ikot aku apesal' DAH AKU TAKTAHU MANA KAU NAK PEGI AKU IKOT JELAHHH *marah ni marahhh! Okay kena tinggal pon kena tinggal lah, yang penting Biar Lambat Asal Selamat kan kan :D Taklama lepastu sampai lah dekat rumah Alyneee :) Yeah sememangnyaa saya seronok, lagi lagi awak pakai baju dot dot sama macam kita tu *lewls sama ke? k abaikan.

Mak alyne kan kan sporthing gilo xD Tahu lah aku ni kalau dah duduk rumah org yg aku belum kenal memang aku akan diam seribu bahasa tambahan pula aku ni kan seorang pemalu :') Mak dia boleh cakap cemni 'Jom lah bebual dgn acik' see mak dia yg ajak kitorang bebual dgn dia, yg aku ni konon konon lah tanya tu ini, lepas tu aku senyap senyum nd ketawa jek tengok telatah merekaaa. Puan Ana ni maket tau, tepuk tangan sikit ^^V Dah siap makan ape semua, memasing nak gerak dah banyak rumah lagi ni nak beraya *taktahu 2 buah je lg kan kan. Alyne kan menggedik nak naik moto dgn aku, lepas tu dia pegi pegang pinggang aku, haha. Takpenah kod memb memb aku selama ni kalau naik moto pegang pinggang aku tu hah, k terperanjat jugak dgn aksi dia tu. Kikita tahu awak mesti takut tercampak kan Alyne kan :P

Lepastu pegi rumah azhaa dan seterusnya rumah Paann. K takde ape aku nak cerita dekat rumah dorang ni, sbb takde pape pon yg berlaku ^^V Cuma nak cerita masa dalam perjalanan nak pegi nd balik dari rumah dia tuh. Tahu lah dah pro bawak moto, jgn lah sampai tinggalkan aku dgn Alyne ni dekat belakang, sampai kelibat korang pon aku dah taknampak nak jadi ape? huh -.- Gasak jalan jelah ikot cakap Alyne, tu pon dia blur blur mcm tau mcm taktau, tumbok kangg xD Time nak balik pulak, diorang ikot jalan mana ntah, lepas tu lepas tu moto kitorang takboleh naik naik, k aku cuak gilo time tuhhh --' diorang mmg dah sah sah tinggalkan kitorang dekat belakang, adalah kira kira 500 m haha * k tipu je tu. Dah takpe redha je, lama lama nampak jugak dorg dekat depan, ok selamat dah :')

Disebabkan banyak lagi masa, aku dgn Alyne stay dekat jusco, jalan jalan pusing pusing baru hanta dia balik. Bayangkan aku hanta dia sorang sorang dekat Tun Aminah tu hah, hai first time tau tu, takot semua ada tp mcm biasa berani kan diri jek :') Kejang nak kaki aku -.- Macamni sebok nak bawak moto jauh jauh? haha mimpi lah Farrahhhh weii xD Dah dah, mesti bosan baca entry ni, lepak dulu nak show pic kejap ^^V


muka tu tak ready lagi -.-

abaikan tudung yg kelepet tu ehh :)

1 2 3 K :D

nampak sgt aku tak matang hihi



Sincerely, Jebon a.k.a Farrah :)




PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Ramadhan terakhir T.T
  • 1 Month :'(
  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-
  • Izinkan saya.... untuk yang terkakhir :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee