| Litter star world |

F Y T F
1 Month :'(
Friday, August 17, 2012 • 10:18 PM • 0 comments
// Assalamualaikum //

Harini kan harini genap sebulan aku single, wah :) Rasa sunyi jekan bila dah single ni pffttttttt -.- Ghindu diaa! Selama sebulan single ni, aku mencari kekuatan dlm diri tp akhirnya aku takberjaya *eh apa aku merepek ni? haha Sebenarnya kan, dah malas dah nak ingat semua benda ni, buat sakit jiwa jek ==' Tp tp sebab memb dia aku tulis entry ni, haha. Sorang memb perempuan dia ada im aku tadi, dia bagi pasal ape ntahkan panjang lebar, lepastu im punya im, dia nak tanya satu benda. Ecehh, aku tahu apa yang dia nak tanya tu, lepas tu dia tanya aku ni Ex Naz ke? Hah kan betul haha, hebat tak aku? ^^V Lepastu im im dia tanya kenapa break semua. Dia cakap kan, dia jealous tengok kitorang couple, haha -.- Kenapa nak jealous? Kitorang taksweet pon wak xD Dia membuatkan aku teringat balik dekat si Naz tu, hah kan dah takmcm nak menangis pulakkan time tuh. Hahai tahan jelah airmata ni *wipe tears Kan best kalau kita still couple lagi sekarang ni, mesti seronok dapat beraya sesama kan awak kan lewlss -.- Eh awak, simpan eh rahsia yang kita cerita tuh :) Jangan bilang sesiapa tau, Terimakasihhh :* Selamat Hari Raya.

Hi Ex, Kita ghindu awak :( Selamat Hari Raya ehh. Maaf lah hanya dalam blog ni je saya dapat ucap selamat hari raya semua, nak Im kang takut takdilayan :) Maafkan segala kesalahan saya eh awak! Goodluck untuk trial lepas raya ni nd Spm yg akan datang tu. Jaga diri :') Assalamualaikum....

Sincerely, NF 


PASTFUTURE
De' Owner
Hello fellas! Welcome to My world. Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Status : Sedang mencari kekuatan untuk hidup ;)

Status

>> Waitingggg
date : 30 June 2013
Gaji yeayyyyy :D


>> Blogskin Bertukar ;)
date : 19 June
at: 1:20


>> SR'
date: 18 June 2013
Takecare dude :*

BLOG ARCHIVE;

  • Cuti sekolah bukan cuti rayaa -.-
  • Izinkan saya.... untuk yang terkakhir :')

  • CREDIT SECTION

    Edit template by:Meeee